Onsdagen

Efter jag satt igång torktumlaren så åt vi sen så lallade jag omkring ett tag här hemma, startade tortumlaren igen eftersom jag inte hade hett dom på att bli riktigt riktigt torra, tror inte det finns någon sån knapp ens så det kan bli svårt men efter två omgångar borde dom fått nog, har inte kollat än.
Sen for jag iaf till Pilla och mötte upp hon, Jessica och Anna. Vi pysslade idag också och sen blev det lite mat på det och nu är jag och Jessica hemma hos mig, hon hade tänkt sova här eftersom vi ska till syon 10 imorgon och skicka in lite papper så vi kan börja på komvux den 21a. Får se vad det blir för kurser, måste höra lite om vilka kurser dom köpt in och sånt.

Aja, nu väntar toan, tandborsten och sen sängen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0