Nyfrissad

Mina planer blev inte alls som jag hade tänkt mig, for in till Åhlens och shoppade nå kokböcker, drinkböcker, the sims 2, nå smink och sånt där smått och gott. Sen var det meningen att jag skulle till laserkliniken men jag hittade den inte men jag kanske får leta bättre någon annan dag. Efter det var klockan kanske halv 12 så jag gick till mamma och hon gick med på att luncha med mig. Så då dom hade lunch gick jag, mamma och Anna-Britta till thaigarden där vi hittade Linnea och Bettan, vi lunchade och sen for jag och Linnea till nolia för att se om vi hittade något spännande. Blev en jacka & en tunika för henne men inget för mig eftersom jag skulle dit 5 då mamma slutade.
Då vi var där och kollade fick jag ett sms av Ida L om att hon var på praktik och skulle vara där hela nästa vecka också och om jag ville komma in och fixa något i håret så kunde jag göra det när som helst. Hon hade alltså kommit ihåg att jag sa i lördags att jag ville toppa det lite. Så jag kom dit halv 2 och for därifrån kvart i 5 ;> Vi gjorde först ett öga som dom kallade det och blekte några slingor, färgade utväxten och väntade på att det skulle bli klart. Då det var utsköljt satte vi i orange färg där dom blekta slingorna varit så nu har jag som nå oranga slingor i luggen som skiner igenom lite, det blev skitbra. Sen klippte vi håret lite så nu är det mer som en page, och mer uppklippt. Var verkligen super att sitta där och bli ompysslad i några timmar : )
Efter det mötte jag då upp mamma och jag fick mig ett par mjukisar och nya pyamasbyxor i väntan på att jag hittar några andra fina helsvarta i siden. Tyvärr har mina gott sönder men nu har jag ett par svart/rosa rutiga. Hade även tänkt köpa en jacka jag också men den var slut så jag får sno Linneas istället ;)
Nu när jag kom hem ringde det just från ams och det var till min stora förvåning en trevlig tant. Hon skulle bara kolla upp så att allt var klart nu med pappret för hon hade sett mailet min andra tant skickat till mig, hoppas hon läste mina också så hon förstod min irritation men jag tror inte hon gjorde det :P
Hade tänkt börja med maten nu, det blir kycklingwok, det finns en likhet i dagens måltid. Aja, hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska du inte sno Doris någon dag går vi ut och prommar med hundarna? =)

2009-09-09 @ 18:52:29
URL: http://annawikman.blogg.se/
Postat av: lea

hon får så klart sno doris för en prommis anna=) emeli vi vill se bilder på håret förstår du väl...laserkliniken är ovanför kalles skulle jag tro=)

2009-09-09 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0