Ny vecka

Med nya möjligheter :) Nämen har iaf varit och tränat, hunnit komma hem, äta frukost, duscha och nu sitter jag här :) 

Igår såg jag filmen på 4an och efter den var det som meningen att jag skulle sova men det ville inte min hjärna. Låg och vred och vände tills ungefär 2 och jag tog upp min bok och läste den. Låg och läste och läste och till sist var klockan halv 4 och boken var slut. Då somnade jag och jag var inte alls pigg då väckarn ringde klockan 6, hade faktiskt tänkt hoppa över träningen men som vanligt går inte det så bra då jag ändå är vaken, tur man är lite envis och inte vill ligga efter mamma :P Väl där gick det ändå bra men jag var trött och längtade bara hem till sängen så nu hade jag tänkt vila till typ 12, då kan jag ju iaf säga att jag sovit nästan 6 timmar inatt och det lät ju inte helt fel :)

Sen där kring halv 2 ska jag nog och möta upp Samanta : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0