Lugn lördag

Efter jag duschat så for jag till Jessica för att möta upp henne och Anna. Vi såg Bordertown som är en riktigt bra film även fast jag kom på att jag sett den förut då jag såg fodralet :P Efter det for jag och Anna hem eftersom jag var trött och hade varit det sen 5 så jag hade tänkt sova, och Jessica ska ju upp och jobba, men då jag kom hem kom Niklas och Linnea förbi så jag satt och kände på Maj-Björns sparkar och sen smsade Anna mig mitt i allt och vi hade tänkt ta en sväng i stan. Först blev det dock så jag fick chaffa sen möttes vi upp och chaffade lite till, körde nått varv i stan och nu ligger jag äntligen i sängen ;D Känner mig väldigt trött och lite öm i vänster armen som har fått ta all skit idag får väl se hur den mår imorgon, blir ju kanske att fortsätta med landet då om jag orkar :P

Har varit en riktigt trevlig, lugn lördag, eller egentligen hela helgen, och det blev tal om fjällen nästa helg, eller kanske helgen efter det. Så då blir det en till skön lugn helg, det kan behövas ;> Men godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0