Lördags kväll

Jag böt kläder, slängde på mig lite smink, snabbfixade håret och begav mig till Ida. Vi satt där ett tag och pratade innan vi beslutade oss för att fara och hälsa på hos Tom där det var fest. Vi var där ett tag och sen for vi vidare in till stan, släppte av folk och for vidare till Ante. Vi var där tills det var dags för utgång för dom då tog vi med dom in till stan och for till max och åt.
Nu är jag hemma efter en helt ok lördagskväll, väntar på att mamma och pappa ska festa klart så jag kan hämta dom och efter det blir det att sova, ska bara hitta något att fördriva tiden med nu tills dom är klara. Jag tror dom har riktigt kul ikväll så det kan bli sent för dom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0