Konstigt

Trots att jag i princip har varit hemma hela dagen så har jag ändå inte lyckats skriva :P
Efter sista inlägget blev det som så att jag hade tänkt äta lunch men kom på att det är mycket roligare att äta själv så jag bjöd in mig på lunch hos Linnea. Hon lagade färsk pasta och korvstroganoff, och det är faktiskt någonting jag ibland kan sakna att i aldrig äter hemma länge, jag har inge bra recept på det och mamma gör det inte, jag måste nog fixa det där!
Efter det gick vi på biblioteket och en av mina studieböcker fanns där så nu blir det att låna om den var 14e dag om inte Sanna hittar sin :P Blir att beställa hem dom andra böckerna idag eftersom dom verkar inte finnas på blocket eller någonstans, dyrt men det är värt det då man har studerat klart och har en bra utbildning och ett bra jobb, för utan dom går det ju faktiskt inte.
Nu ska jag gå och försöka göra något vettigare, ska bland annat försöka få tag i Ida och höra om det blir ett träningspass idag, det lät skoj! : )

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för din åsikt, jag förstår precis hur du menar :)

2009-09-16 @ 18:49:21
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0