Kondis

Såg idol med mamma, åt lite morötter och sen då det var slut for jag till korpen och sprang. Jag sprang en timme och det är otroligt hur mycke bättre min kondis har blivit sen i början av sommaren, då orkade jag typ ingenting utan att bli jätte andfådd men nu skulle jag kunna springa hur länge som helst känns det som utan att bli det. Jag hade kunnat springa mer idag men det är ju så förbannat tråkigt att titta i deras vita vägg, och inte var det något intressant på tvn heller så det var ju en miss. Tror jag måste kolla upp det innan jag far nästa gång.
Är ju meningen att jag ska och träna imorgon men jag får se hur ljumskarna mår, dom har haft nog med träninsvärk idag pga för lite strechning så idag har jag strechat lite mer men säkert allt för lite ändå så jag får se : )
Nå jag hann tänka på då jag sprang där är att det är tur att det oftast inte är några snyggingar där för man ser ju förjävlig ut själv då svetten bara rinner i pannan :P haha, men tyvärr var det en söt kille där ikväll, det var så jag kom in på dom tankarna :P
Men nu väntar en välbehövlig dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0