Inte vänster, men höger.

Först blev det då middag med mamma och pappa på thai garden som alltid är väldigt gott, kan älska deras mat : ) Sen efter det for jag till Ida och såg idol med hon, Rebbi, Ev, Emelie och Sofia. Vi skulle även spela rita och gissa men vi gav upp det och tog pratmakarna istället. Då vi spelat klart for vi och mötte upp massa folk för att köra bilkurra och det gick riktigt bra för mitt lag : ) Kvällen avslutades på max men det blev inge mat för mig del, är fortfarande mätt efter thai maten. Nu ligger jag i sängen, har just kommit hem. Ska lägga bort datorn, lösa lite korsord lite snabbt och sen sova.
Imorgon får jag se vad det  blir, kanske ska följa Ida till lif och se fotboll, det beror på vädret. Sen blir det nog att chaffa lite åt mamma och pappa sen får jag se : ) Men nyktert blir det. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0