Glömska

Då vi hade gått klart skulle jag ju då fara tillbaka med Doris hem och då jag satt mig i bilen och skulle fara kom jag på att jag glömt mobilen men jag sket i den för jag tänkte att jag ändå inte skulle behöva den nå, skulle bara lämna Doris och komma hem igen och Linnea skulle lämna nyckeln ute medans hon var på stan. Men hur som helst då jag kommer dit hittar jag ingen nyckel, och jag kan inte ringa hon så då kom jag på att jag går till mammas jobb och lånar mammas telefon men då var självklart inte mamma där heller. Men som tur var va iaf AnnaBritta där, fick bara vänta på att hon skulle prata klart i telefonen så löste sig allt. Jag gick och lämnade Doris och nu är jag hemma igen.
Ikväll blir det boda borg med några stycken, ska bli riktigt kul, jag älskar att vara där :) Nu ska jag gå och se tv eller nå, typ vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0