Fy

Vaknade klockan 8 av att det ringde, och det var inte ett sånt här roligt samtal så man blev glad över att bli väckt, det var inte ett samtal som inte var något speciellt som man bara glömde och somnade om efter heller, utan det var ett samtal från helvetet tror jag bestämt. Hade missat det igår och det var både tur och otur. Hade inte velat få det då jag satt och mös i frisörstolen, men ja ville inte heller bli väckt av det.
Aja, har iaf hunnit prata med både Ida och Sanna idag, inte ofta man har gjort två samtal med sina underbara vänner före klockan 9 på morgonen :P Det är ju positivt iaf.
Nu ska jag försöka vila eller något för jag är fortfarande trött men jag lär knappast kunna somna om. Senare idag blir det lite stan och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0