Fredag

Hann inte blogga nå imorse innan jag begav mig ut på den här dagens äventyr. Började med att jag vaknade kvar över 7 av att det ringde men jag orkade inte svara, så jag låg vaken ett litet tag sen somnade jag om till halv 9. Då gick jag upp, åt frukost och sen for jag till Ida och vi begav oss till kallex. Där släppte jag av hon och tog hem hennes bil. For in och böt laddare hos Malin och Leon för han skickade fel med mig, fick även mata Nellie så att Malin han göra sig klar :P Efter det var det in till syon och boka en tid med hon på måndag så hon ska hjälpa mig fylla i ett papper som jag inte fattar mig på, sen bibblan och höra om dom har några skolböcker hemma så jag ska in och kolla sen någon dag om dom har dom jag skulle ha.
Efter det blev det till arbets för att lämna in mitt papper för aktivitetsstödet så jag får några pengar. Sen hämtade jag Doris och nu sitter jag hemma, Anna och Jessica kom nu så vi ska ut och gå med vovvarna, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0