Flugit förbi

Idag då jag pratade med Samanta kring 2 sa hon att hon skulle komma in till stan kring 2 så jag kunde vara där då, så då frågade jag om hon var där alldeles snart då men då sa hon näe, klockan är ju bara 1 nu det har ju blivit vintertid, annars har jag då fått sluta för tidigt. Det var nog andra alternativet som var rätt där ;>
Mötte iaf upp hon 3, tiden hon skulle vara i stan, men enligt hon var 2. Vi strosade runt lite, jag köpte bland annat ett par skor, ska dock pröva dom hemma så får jag se om jag ska behålla dom, är inte säkert för jag orkade inte prova nå noga i affärn :P

Från kvar över 4 till 5 satt jag på mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta för hon skulle följa mig och kolla på en vinterjacka jag hade lagt undan, sen skulle vi och handla. På affären tyckte hon väl kanske inte den var så imponerande och frågade om jag hade kollat på team sportia vilket jag inte hade så vi gick dit och kollade också eftersom den första jackan var gode dyr. Väl på team sportia hittade jag en jacka jag blev stört kär i men som självklart bara fanns i 40 & 42 som var för stort. Skulle behövt 36 i den (prövade en i samma märke) men dom skulle då inte få hem någon mer så hon ringde runt till både Luleå, Ske-å och Umeå och dom hade den bara i 38 i Umeå så dom la undan den där så pappa ska hämta ut den så får jag pröva den hemma och se hur den sitter, annars får jag väl lämna tillbaka den. Men jag tror nästan jag behåller den ändå, den var så fin, helt perfekt för mig ; )

Jag har iaf ätit middag för ett tag sen, nu hade jag tänkt se en bit av slutet av Män som hatar kvinnor så jag blir lite uppdaterad, för klockan 9 blir det att se Flickan som lekte med elden med mamma :)
Ska även hinna med att se lite idol innan bion, hur ska jag hinna allt ? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0