Film

Då jag kom till lösviktshuset möttes jag av Anna som också skulle vara med ikväll innan Jessica och Pilla kom. Vi köpte lite godis och sen for vi till Pilla. Sen vid 9 började vi + Pontus att se Män som hatar kvinnor men jag var less på att se film innan den började och jag började bli trött också så jag for hem.
Då jag kom hem möttes jag av att pappa satt i soffan och såg en film, jag tyckte jag kände igen den och frågade vad han såg. Till svar fick jag att det var en film som just börjat och då insåg jag att det var någon av dom senare Saw filmerna så jag var vänlig nog att meddela han att det inte var någon film för han. Ingen av mina föräldrar är mycket för skräckfilmer så jag berättade att dom mest bara blir mördade på sjuka sätt så han böt :P

Nu ska jag lägga mig i min säng och se tv och sova, tyvärr har jag inte tv1000 här inne annars hade jag lätt sett den. Men jag hade nog inte kunnat somna till den så det var nog lika bra, får se den nån annan dag : )

Imorgon blir det att träna om jag inte har allt för mycket träningsvärk från idag, sen blir det lunch på furuborg var det prat om och sen blir det nog stan. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0