FAN JÄVLA SKIT!!

Jani, boda borg gick ändå bra. Jag, Anna och Jessica kom 2a med 9 stämplar. Sen på vägen hem stannade vi och tankade och då sa Pilla något om att det var mört att köra hem så jag erbjöd mig att köra och självklart körde polisen bakom mig från klubben till haraholmen ungefär och självklart körde jag för fort. 22 för fort, så 112 på 90 väg och 2800kronor fattigare på bara några sekunder, inte värt det. Ska aldrig mer köra bil ;) Sen så kanske jag lägger ut hela mitt liv på tradera så ni kan ju hålla utkik där, haha ;D
Efter det for vi iaf och åt på sunes och nu är jag hemma, är väl bara att gå och lägga sig så den här dagen inte blir ännu dyrare än vad den redan har varit. Godnatt piteå, håll er inne ; )

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet jag köper ;)

2009-09-12 @ 11:25:14
URL: http://annawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0