3

Var då och kollade på telefoner och jag var som sugen på en ericsson t707 men självklart hade dom inte det och det är bara 3 som har den, men jag har ju då inte tänkt byta till 3, nejnej. Kollade på lite andra också men jag måste nog kika runt lite på dom som han visade som verkade bra och kolla runt på andra som också kan finnas.
Då vi var på affärn började jag helt plötsligt må tvär dåligt, konsigt. Så då jag kom hem la jag mig i sängen så nu ligger jag här och myser, ska fortsätta se tv nu i väntan på at de ska gå över. Ikväll ska vi nog gå ut och äta, gott : )

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir super ;)

2009-09-12 @ 14:25:01
URL: http://annawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0