3 helger

Japp, nu har jag varit nykter i tre helger i rad, det var nog ett tag sen jag var det sist :P Aja, kvällen har iaf bestått av att jag skjutsade Samanta och Elin till sjulnäs, for och hälsade på hos Jimmy där det var fest, skjutsade några av dom till stan och sen for jag och såg film med Ante och Jocke. För ett tag sen for jag och hämtade Samanta, Elin, Emmy och Amanda, skjutsade dom till stan och nu är jag hemma. Är tröt så jag funderar faktiskt på att lägga mig och sova, känns lite konstigt att vara hemma halv 12 en lördag och sova men nån gång ska väl de också hända : )

Jag väntar dock på att Jossan ska ringa upp igen, hon ringde men då bröts det innan jag han svara så hon fick nog slut ström men sen då jag ringde upp till Malles mobil hittade ingen henne så jag får se om hon ringer upp igen då dom hittar hon :)

Aja, ska iaf göra mig klar för sängen, typ borsta tänderna och ta bort sminket, så ska jag då lägga mig och se tv ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0