You&Me

Skola idag som vanligt, fick veta att vi har prov på måndag, eller det står ju på våran planering men jag kollar inte så noga på den. Men hur som helst så känns det lugnt att ha det provet, känns ändå som att jag kan det lite bara genom att vara på lektionerna så det är ju kul. Normalt brukar jag ju inte komma ihåg allt för mycket från lektioner men det kan ju ha att göra med att jag tycker dom här är intressanta och roliga att vara på så det är väl lättare att hänga med =) Jag måste ju ändå läsa igenom allt och plugga på det men det känns helt ok.

Efter skolan blev det att fara till banken, ska flytta och ha mig med mina fonder, mamma har sagt att hon tyckte jag skulle gå dit och höra lite så idag tog jag mig tid att göra det så hon på banken skulle ringa nästa vecka då hon fått in nå nytt, så då blir det att flytta om lite =) 

Nu skulle jag väl säkert behöva plugga lite, men jag orkar inte, ska nog istället se oth och äta lunch snart, börjar bli lite hungrig. Det är som konstigt, förut var jag jämt hungrig på morgonen och åt frukost men nu är jag inte lika hungrig då jag vaknar så jag slarvar lite med frukosten känns det som. 

Aja, ska gå och se om jag hittar något lättlagat i kylen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0