Varför händer det alltid mig?

Höll mig vaken under idol och hade tänkt sova efter det, men jag låg och såg lite på tv och nu skulle jag nyss gå in i garaget så jag gick ut i hallen, tog på mig mammas foppatofflor som stod vid väggen och då jag tittar ner för att se så jag får på mig dom rätt ser jag något mörkt på väggen, det hör till saken att det hade kunnat vara bara en sån här mörk fläck på trä, typ där en kvist har suttit, men hur som helst så tänder jag lampan och vad fan tror ni inte det är ? En äckel jävla spindel, och en av den värsta sorten, en sån här med meter långa ben och liten kropp. Jag tog nästan i den då jag tog på mig skorna, och den satt kanske 2 cm från mina täckisar, hur fan ska jag våga ta på mig dom sen utan att vara orolig för att han sitter där i ? Det hade inte gjort lika mycket om det hade varit en liten, dom är inte lika äckliga.
Jag tog iaf in min jacka in i mitt rum så den är säker från spindeln, kommer ändå inte kunna somna än eftersom jag vet att den sitter där och imorgon då jag vaknar kommer den inte vara kvar så jag kan be mamma döda den och då kommer jag gå omkring med en oro hela tiden jag är hemma. Skulle gärna väcka hon nu men jag tror inte hon skulle uppskatta att jag väcker hon 1 på natten för att döda en spindel, hon tycker jag är nog fjantig då det är mitt på dan :P Jag bryr mig visserligen inte om att hon tycker jag är det för jag är rädd ändå, hon är ju ändå "rädd" för marsvin så ;D

Men det måste vara något fel med alla spindlar, dom dras till mig. Jag ser dom överallt i vårat hus och mamma får springa och döda dom, men hon ser aldrig någonsin en. Kanske är för att jag är rädd för dom så jag lite undermedvetet letar efter dom men jag blir galen. Borde typ bli hypnotiserad för att övervinna rädslan :P Vi har ju massor utomhus och jag ser ju jämt spindlar på fönstret och så men det gör ingenting, så länge dom inte är inne bredvid mig.

Aja, nu ska jag sluta svamla på om min spindelrädsla, lägga bort datorn och göra mitt bästa för att somna, är ju trött även fast jag är orolig över om den är på väg till mitt rum så jag får se hur det går, men god natt iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0