Torsdag

Har hunnit vakna några gånger idag men jag gick inte upp förens 11, skönt. Även väldigt skönt att inte vara bakis ;D

Ida kom förbi kring 12 och tog lite kläder ur min garderob och sen åt vi varmkorv, men nu har hon farit. Jag har ingen aning om vad jag ska göra, skulle behöva städa, även baka för jag är sugen på fika men jag orkar inte baka så det kommer nog bara bli att jag startar tvn och förhoppningsvis hittar något bra program.

Sen ikväll ska jag förbi min kusin som ska hjälpa mig med matten lite, vi ska gå igenom och hon ska förklara allt så då kommer jag förhoppningsvis förstå allt och komma ihåg det. Blir ju lättare om man får förklarat allt om vad man ska göra och det får man ju då inte på lektionerna så det här blir bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0