Tillbaka i Piteå

Nu kommer en liten uppdatering om senaste dygnet. Vi gav oss ut på vägen kring 12 och började färden till arjeplog, vi kom fram, gick ett tag på marknaden och kollade, skulle se skoter tävlingen men den missade vi men inte gjorde det nå, var ändå bara fyra med och en sänkte tydligen sin skoter direkt så det var kanske inte allt för spännande :P

Var ju då tänkt att vi skulle fara dit, gå på marknaden, träffa lite folk och sen skulle vi fara hem men det blev lite ändrade planer så vi stannade där och tog en drink istället. Blev förfest med massa nytt folk och massa piteå människor innan vi sen begav oss till hornavan där det blev utgång. Blev en trevlig kväll och ja mådde då inte så illa då jag vaknade så det var toppen ;D

Idag kring 2 tog jag och Samanta bilen och började hemresan, blev ett stopp i arvidsjaur för att få i sig lite mat innan vi fortsatte. Det snöade ungefär hela vägen och det var gode halkigt på vägarna med bara sommardäck men det gick bra ändå. Var ju ändå mycket snö på vissa ställen och det känns väldigt roligt, men då man kanske var 4 mil från piteå så övergick då snön till regn och det var ju inte så kul, men snön kommer nog hit snart : )

Har iaf hunnit uppdaterat mig lite på bloggsidan, var ju några inlägg skrivna sen sist jag läste och nu ska jag nog snart hoppa i duschen. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0