Rensning

Jag har varit värsta duktig ikväll, tycker då iaf jag :P Har rensat lite i garderoben och det är inte någonting jag gör ofta, hatar att he bort kläder även fast jag inte ens använder dom. Har rensat bort lite mjukisar, några koftor, linnen&tröjor, bhar, och lite annat smått och gott.
Har hett bort kläder som jag aldrig har haft och kläder som jag bara haft en gång. Jag är bra på att köpa sånna klädesplagg som bara hänger där som jag ändå inte kan he bort även fast dom inte används, men nu har lite åkt och jag har omplacerat lite grejer i garderoberna.
Hade även tänkt rensa lite bland mina jeans, har ju några stycken som jag inte använder men det får bli någon annan dag, orkade inte mer ikväll.

Nu ska jag fortsätta se 2½ män och sen sova, så godnatt alla : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0