Rådgivning

Ringde till vårdcentralen idag för jag ville att dom skulle ringa upp mig och då får man två alternativ, om man vill komma till rådgivning eller till labbet, jag tyckte inte precis jag vill ha något av det :P Dom kan väl bara säga "Vill du boka tid tryck 1". Det är inte lätt :P
På tal om annat så har jag nu två nätter i rad drömt om gravida människor. Natten mot igår drömde jag att både Sanna och Ida var gravida, och nu inatt drömde jag att Sanna var det igen. Vem vet, man kanske får ett samtal av en gravid Sanna sen. Men jag tror ju knappast det eftersom hon saknar partner, men Ida kan ju alltid producera ett litet barn :P
Matten går bra och nu ska jag återvända till den, hejs svejs : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Hörredu, ur denhär muttan ska det inte ploppa ut någon unge de närmsta åren :)

2009-10-14 @ 19:35:44
URL: http://irankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0