Prov snart! Eller?

Har räknat massa matte ikväll, eller har iaf räknat lång tid, kanske inte gjorde så mycket eftersom det tog ett tag för mig. Jag fattar ju det som Amanda förklarade och allt annat, men jag måste ändå fundera varje nytt tal för då blir det nån ny tvist på det, men bra har det gått, jag är nöjd! Ska räkna imorgon och på fredag sen ska jag nog även och säga till att jag vill göra första provet på fredag. Undra om jag klarar det, måste iaf plugga på söndag om det blir så! Ska räkna ut hur tidspressen ser ut och se om jag kan ta en vecka till eller inte, men blir jag likaså klar känns det som att det är lika bra att få det bort gjort.

Aja, ska sluta skriva nu, borsta tänderna, lägga mig i sängen, se how I met your mother och sen sova. Imorgon blir det att möta upp Sanna på stan för att ta en lunch, så godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0