Pluggis

Har verkligen inte känt för att plugga ikväll men jag tog tag i det ändå och satt och pluggades samtidigt som jag såg gossip och vem kan slå filip och fredrik med mamma.

Nu har jag tagit en liten paus, läste lite bloggar, uppdaterar min, ska borsta tänderna och göra mig klar för sängen, stoppa in mina rena kläder i garderoben för dom ligger i vägen på sängen och sen ska jag göra sammanfattningen och blandade uppgifter innan jag ska sova. Får se hur dom går, men klarar jag dom klarar jag nog provet, men går dom åt helvete kommer det nog kännas lite kört :P

Aja, dags att sätta fart så det inte blir allt för sent ikväll, ska ju trots allt upp tidigt imorgon : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0