Passa lacken!

Har visst glömt uppdatera, så vi tar det nu istället.

Pluggningen gick bra, har gjort det mesta i psykologin måste bara diskutera lite med Lolloh om en grej. Jag såg lite tv efter det blev klart och inväntade att mamma skulle komma hem. Hon har hunnit repa lacken på bilen för hon backade in i en tegelmur idag, och jaa, jag skrattade åt henne. Hon skyllde på att det var en liten mur och att den inte syntes i backspegeln men ja vet inte. Visserligen var det ju inge kul att hon repa den men det hade varit mer sannolikt att det vore jag som repade bilen inte hon, så därför får man skratta :D

Har även hunnit vara på korpen och sprungit, hinner ju inte med morgonträningen på onsdagar så jag får försöka klämma in det på andra tider. Då jag kom hem såg jag Greys, höll nästan på att börja gråta några gånger men jag höll mig ;) Nu ser jag fråga olle och sen blir det att sova, godnatt för ikväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0