Onödigt

Var ju meningen att jag skulle fara ut till hattudden igår med några tjejer men eftersom dom for ut kring 8 och jag skulle upp tidigt idag för att fara till skolan kände jag att jag skulle ju bara hinna köra dit så skulle jag få vända och därför hoppade jag över den resan. Jag övervägde dock att hoppa över skolan idag men jag ville ju veta vad jag fick på provet plus att jag var borta en dag förra veckan och han har varit sjuk så det kändes så dumt att vara borta igen särskilt eftersom vi skulle börja med något nytt idag och vi är lediga från lektionen imorgon.

Hur som helst så gick jag upp idag, sminkade mig till och med lite grann och tog på mig en klänning. Blev upphämtad av Louise och då vi kom dit var det bara att vända för lärarn var sjuk. Skulle ha farit igår var det enda jag tänkte på då...

Nu är jag iaf hemma, får se vad jag ska hitta på till klockan blir 2, då måste jag på matten tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0