Många saker på listan

Har hunnit mycket idag, och klockan är bara 20 över 9. Har varit och tränat och sen har jag hunnit till skolan och sagt till om att jag vill göra prov på måndag. Han frågade om jag inte ville göra det nu men jag tackade nej, skulle nog inte ha gått så bra :P Egentligen borde jag ju ha gjort det och sen bara gjort om det på måndag om det hade barkat :P

Nu ska jag göra mig lite mer klar och sen bege mig till ungdoms och sen väntar banken. Halv 3 ska jag och byta till vinterdäck på mammas bil och där i mellan har jag ingen aning om vad som händer. Men om någon vill göra mig sällskap på ok då jag byter däck är det helt okej med mig för dom sa att det skulle ta 45 min. Nu tar dom ju säkert till tid så att dom inte säger en halvtimme också tar det 40 min men jag får se :)

Sen så har jag ju tidigare klagat på bilister som sätter ut blinkersen då dom redan sväng halva kurvan och idag mötte jag en riktig idiot. Jag stod i korsningen och väntade på en bil som kommer i högra filen så det ser ut som han ska rakt fram, sen precis innan kurvan byter han till vänster fil och svänger och till råga på allt så sätter han ut blinkersen efter halva kurvan. Hade det inte varit olagligt hade jag skjutit han, jag var inte alls på humör :P Han hade kunnat skippa blinkersen helt, då bryr jag mig inte, men just då dom sätter ut den efter halva kurvan, näe sånt gör mig arg!
Sen kan man ju undra vad det är för fel med gångarna som går över vägen mitt emellan två övergångsställ som är med 10 meters avstånd ? Ta nått steg åt ena hållet och gå på det. Sånna gånger får jag lust att köra på dom lite lätt så dom lär sig.

Näe, nu ska jag inte vara sådär arg, men nu har jag iaf fått avreagera lite ;D Ska fixa mig lite nu innan jag beger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0