Lugna gatan

Sen sist så har jag hunnit hitta spindeln och fått den dödad så jag kan vara lugn ;) Vi har grillat, blev lite förvånad eftersom jag trodde vi gjort bort den sista för iår för längesen men tydligen inte, och gott var det!

Var ju sen tänkt att jag skulle och dricka lite ikväll men blev erbjuden en nykter kväll med film så jag tog det istället. Har sett state of play och den var bra. Sen har jag även hunnit skjutsa mina fylle bröder fram och tillbaka till vitsand, dom var gode på g ikväll, men det tycker vi bara om ! Men det är då man ser hur kul dom har i fyllan man blir lite avis då man själv är nykter! Men imorgon vaknar jag upp pigg och glad medans dom mest troligt är bakis så det är ändå helt okej : )

Nu ligger jag iaf i min renbäddade säng, väldigt skönt! Ska alldeles snart lägga bort datorn och sova, jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0