Klippa och klistra

Har scrappat lite idag, har även kollat igenom massa bilder som ska skrivas ut. Sen så kom jag fram till att jag saknar mitt långa, mörk mörk bruna på gränsen till svarta hår. Jag trivs ju självklart i mitt korta också men man börja som sakna det lite då man ser det på alla bilder.
Sen så har jag nog även kommit fram till att 2008 har varit ett roligare år än 2009, har hur mycket bilder som helst från 2008 på olika saker vi gjort men under 2009 är det mest bara fest bilder, det betyder då att det måste hända nå kul snart =) Men det är ju verkligen inte så att 2009 har varit ett tråkigt år, bara mindre händelserikt.

Aja, orkar inte skriva mer, har ändå inget vettigt att skriva så ;P hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0