Impuls

Igår var det tänkt att jag skulle vara nykter, fara förbi där tjejerna festade och hälsa på dom, se idol och ta det allmänt lugnt men helt plötsligt kände jag också för att ta en drink så jag skyndade mig hem, snabb åt, slängde med mg kläder, smink och lite annat och begav mig till Elin där Sanna M, Sanna Ö, Elin T, Elin B, Ida och Jenny var. Vi såg lite idol, drack, surrade, spelade och jag hade en jätte rolig kväll!

Nu ska jag och mamma bege oss till stan, jag ska kolla på en telefon eftersom jag är less på att vänta, funderar på en Samsung Ultra Touch så jag får se om jag kommer hem med en sån!

Ikväll blir det att fara till Ida&Tommy där mellan 6 och 7, va med Sky ett tag samtidigt som jag ska fixa mig om det blir fest, annars så far jag dit och tar med hon dit jag ska, men hund vakt ska jag iaf va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0