Hemgång

Nu är man hemma. Där någon gång strax efter 1 då dom stängt och man hunnit ut hade jag tänkt ta en taxi hem eftersom jag inte hittade någon som körde, jag stod även och funderade ett tag om det skulle vara värt att ringa mamma. Fast hon frågade mig då hon släppte av mig hos Sanna hur jag skulle ta mig hem, då sa jag att jag inte visste och att vi fick se då jag kom hem, sa även lite på skämt att jag skulle ringa hon då sa hon att jag helst inte skulle ringa hon mitt i natten då hon ska upp och jobba. Men eftersom jag inte hittade nån och övervägde mellan mamma och taxi så tänkte jag att hon skulle säkert hellre velat att jag ringde hon istället för att slösa pengar på taxi så jag slog en pling hem och väckte hon, hon skulle hämta mig och vi la på. Axel körde förbi så jag ringde han och han kunde skjutsa hem mig så då ringde jag tillbaka till mamma och sa att hon fick sova igen för Axel kunde skjutsa hem mig. Efter det kände jag mig lite elak för att jag ringt och bett hon hämta mig bara för att 2 min senare ringa och säga att hon fick sova igen, tur att jag har en snäll mamma som inte blir arg på mig ;)

Aja, nu ska jag lägga bort datorn och sova, ska bli skönt! God natt alla  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0