Happy happy!

Har just fått tillbaka mitt uppdrag och det blev ju då godkänt vilket jag är väldigt nöjd med. Hon hade kommenterat att jag har bra svar men vissa var lite kortfattade, och det visste jag ju och håller verkligen med om. Jag visste inte om dom ville ha jätte långa svar med allt jag tänkte på eller om dom ville ha lite kortare som just bara svarar på frågan och just därför blev det lite blandad längd på alla svar men nu vet jag till nästa uppdrag, det blir väl att sätta igång med det imorgon eller nå sånt ;P

Nu ska jag gå och duscha för någon gång kring 7-8 ska jag möta upp Amanda på nodo där hon ska hjälpa mig lite med matten eftersom jag fick lite problem. Vilken bra dag det här kommer ha varit för mina studier, hoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0