haha

Pratade just med pappa som nu har fixat en telefon och slutat maila mig, han visste att jag och mamma skulle på stan för han hade läst det på min blogg. Han har blivit värsta data människan som har koll på grejer tydligen. Men då vet jag inte om han slutat maila för att han läste att jag är dålig på att svara eller för att han märkt det själv eller om han bara slutade för att han skaffat telefonen? Bra fråga, får nog fundera vidare på det där :P

Var som bara tvungen skriva ner det där, blev som lite förvånad över att han läser min blogg, då kanske min mamma gör det också? Men jag tvivlar nästan på det, hon är inte lika mycket data människa ;) Men åh andra sidan kanske pappa har informerat min mamma om min blogg så hon börjat läsa den. Jag orkar iaf inte fundera mera på det, så viktigt är det inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0