Gårdagen

Igår efter sista inlägget vilade jag ett tag sen började jag göra mig klar lite smått innan jag begav mig till Sanna och Krille där kring 5. Gjorde mig klar med det sista där.
Kring halv 8 kom Ida, Tomas, David och Plupp dit, och sen kom även Ante dit och Hortan var förbi ett tag. Det blev lite ölspel och massa musik och surr.

Kring 11 gick vi ut på statt och där var det så kul så vi gick till sunes och åt 1 sen blev det hemgång. Nu ligger jag i min säng och myser, väntar på att mamma ska göra varmkorv =)

Ikväll får jag se vad som händer, om det blir fest igen eller om det blir nyktert, får se hur taggad jag är då Sanna och dom drar igång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0