Fy!

Har suttit med matten ett x antal timmar idag, visserligen tar jag ju lite pauser och så men det känns som att jag har suttit hela kvällen och det går inte alls så bra som jag önskade.
Jag kan göra ett tal som man ska räkna ut på ett sätt, sen kommer det något annat och sen då det kommer ett som likar det första så har jag glömt bort hur man gör det så då måste jag gå tillbaka och titta :P Okej, inte alltid men det har hänt, men det är för att jag inte har allt i huvudet, allting sitter verkligen inte där det borde sitta med tanke på att det är repetition från matte b. Måste verkligen plugga in alla formler på söndag och måndag innan provet så det sitter någorlunda, för just nu känns det helt omöjligt att göra det på måndag även fast jag måste. Får kanske tvinga Amanda att vara min privatlärare på söndag ;P haha

Nu ska jag ta mitt penicillin, borsta tänderna, ta bort sminket, se klart nöjespokalen och sen sova. Ska upp tidigt imorgon och träna sen har jag några andra ärenden som också ska göras.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha, jaaa! och när den simmar;)

2009-10-15 @ 23:51:08
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0