Fredag

Känns inte helt fel med att helgen nu har kommit. Nu ska jag bege mig in till systemet sen ska jag hem igen :P

Pappa kommer hem med jackan om ca 3 timmar, han skulle fara från Umeå nu, jag längtar :D

Ikväll får jag se vad som händer, är bjuden på inflyttningsfest, och sen ska ju Jessica och dom mest troligt festa om det inte har blivit några ändrade planer, men jag har som inte bestämt mig om jag ska dricka än, måste nog börja fundera på det där nu :P

Aja, har inte tid att ligga här nå mer, hej :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

tråkmäns;) Även om man klär sig i vitt kommer kläderna vara svarta när kvällen är över (skulle va så på mig iaf;) ) ska du fiiesta ikväll?=)

2009-10-02 @ 15:13:45
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0