Finally

Igår kom Sanna Marklund äntligen hem till det kalla Piteå, och jag är lycklig, det gillas starkt! Blir nog att luncha med henne och Ida idag sen borde jag även ta tag i lite pluggning och få det bort gjort för den här veckan : )

Kom iaf hem från träningen för ett tag sen, har duschat, fönat håret och lagt mig i sängen. Är fortfarande trött så jag ska nog ta en liten pn innan jag börjar göra mig klar för måndagens bravader.

Sen så är det även såhär att mamma och pappa vill ju gärna ha tillbaka mitt rum, ett rum som dom förövrigt kallar för deras och säger att jag tagit av dom men vi alla vet ju att det inte är så. Jag har även länge varit sugen på att flytta till Niklas gamla rum i andra delen av huset av många olika anledningar men det har även funnits nackdelar med en sån flytt, vilket har resulterat i att det inte blivit av, men idag gav jag mamma ett litet förslag.
Om jag tar det rummet, så får hon ge upp sin klädkammare, det ska tapetseras och en skohylla måste byggas i klädkammaren, måste även fundera ut om det är något mer som behövs och lägga fram ett riktigt förslag åt henne. Skulle ju inte vara helt fel med klädkammaren, den lockar väldigt mycket. Men det hela beror väl lite på om pappa har tid också, för han lär nog bli ganska inblandad i det hela ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0