Ännu en avklarad skoldag!

Som sagt så var ju läraren sjuk igår och vi hade ingenting, jag var även in och kollade på kvällen om han hade uppdaterat något mer med det stod bara som det stått hela tiden, att han skulle vara tillbaka på onsdagen. Idag då vi kom var han då inte alls tillbaka men nu hade han uppdaterat webbsidan och skrivit vad vi skulle göra vilket inte var så mycket. Nu måste jag nog börja kolla varje morgon istället så man inte gör samma misstag igen :P Men jag och Louise satt iaf och svarade på frågorna där, lite skönare att göra det tillsammans. Sen for vi och lunchade och nu har jag nyss kommit hem.

Hade tänkt skriva ut nå papper nu så jag slipper gå in och kolla på internet hela tiden sen ska jag plugga matte och börja på en inlämningsuppgift till psykologin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0