7667

står steg räknaren på just nu. Där kring halv 7 var den bara på 2500 så jag tog en promenad ute i den kyliga luften, man ska ju trots allt gå ca 10000 steg per dag så jag var långt ifrån :P Visserligen har jag gått väldigt lite idag, har ju till och med pn:a på dagen och då blev det verkligen inga steg, får nog pröva ha den någon dag då jag ska gå på stan, då kanske inte resultatet är lika dåligt på kvällen :P

Ikväll har jag pluggat massor, har skickat in första uppdraget för alt med även fast det var ett tag kvar tills det skulle vara inne men skönt att få det bort gjort, har även suttit lite med företags men det är ännu längre tid innan det ska vara inne så nu tog jag paus =)

Nu ska jag väl göra mig klar för kvällen eftersom det blir strömavbrott klockan 11 och då är det ju bra om allt är klart och man ligger i sängen, kommer säkert ändå bli förvånad då det kommer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0