18:29

Provet gick bra så jag är nöjd =) Efter jag skrivit klart for jag till Ida och spelade lite wii med henne samtidigt som jag inväntade att klockan skulle bli 5 så jag fick hämta upp mamma och fara hem till oss där Linnea och Herman väntade.

Ikväll blir det nog att fara ut till hattudden där det ska vara några tjejer och dricka lite grann, jag hade också gjort det om det inte vore för att jag har skola imorgon, enda dagen jag har det i veckan och dom lyckades pricka in den :P 

Sen så ska jag få skor av mamma & pappa eftersom pappa lovade Linnea ett par i lördags och då tyckte dom att jag också måste få ett par, så nu ska jag ut på jakt någon dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0