12 januari

Har inte fortsatt med städningen, har istället suttit och kollat runt efter väggtexter, ska sätta upp en sån om det blir att byta rum, kanske jag iofs gör om jag har kvar det här rummet också, vem vet.

Sen så har jag även pratat med Sanna lite om Thailand, hon och Bella ska åka dit i januari och stanna en månad och jag är riktigt sugen på att följa med men det beror ju helt på skolan, kanske kan jobba in det som ska vara klart i den månaden om det ens är något och sen bara jobba på hårt med skolarbetet dom 2 veckor det är kvar då jag kommer hem, men jag tror det kan bli svårt och väldigt jobbigt. Synd att dom inte skulle fara senare, då hade jag följt utan att tänka efter :)

Nu ska jag borsta tänderna, ta bort sminket och sova. Ska upp tidigt och fara till skolan : )

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men då kan du följa med mig och anna, vi ska fara i februari!:D

2009-10-06 @ 12:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0