Vovve

Jag hade tråkigt och var rastlös så jag skrev det på facebook och snabbt fick man en inbjudan av Jossan, inte illa. Jag packade fika och 2 böcker och började bege mig. Påvägen pratade jag med Sanna och dom var påväg hem så jag väntade först på dom i deras trappuppgång så jag fick se lilla Billy, söt hund, sen gick jag till Jossan.
Vi har mest sett tv och surrat, var skönt för jag var/är egentligen ganska trött. Ska nog gå och lägga mig så fort DH är klart.

Imorgon har jag fullt upp, skola på morgonen, sen hem, barnmorskan, ringa jossan och möta hon på bibblan, låna om boken, fara förbi Sanna och hälsa på på ett bättre sätt än idag och sen får jag se vad det blir, men måste iaf plugga matte så jag får bort det, ska bli så skönt att slippa C boken, tror dock inte D är så mycket bättre :P

Sen på kvällen blir det New moon, jävligt smiiid! Som jag längtar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0