Tisdag

Har varit på skolan och psykologilektionen, känner mig dock inte efter även fast jag missat 2 veckor (4 lektioner) och dom har i princip gått igenom allt. Menmen, imorgon ska vi gå igenom det sista och ha genomgång på allt, sen på tisdag blir det typ en till repetition och sen på onsdag är det prov, men jag är ändå lugn.. borde vara lite mer stressad över det ;P

Efter skolan for jag till korpen där det var planerat en promenad på en timme, men istället blev det gång en halv timme och joggning i den andra halvtimmen.

Nu ska jag gå och duscha sen blir det att plugga lite matte, slutet för matte C är nära nu, och det kan jag lova! Sen klockan 2 ska jag till skolan igen för att sitta och plugga matte där, behöver en liten genomgång av sista sidorna tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0