Thai

Hade inga hål hos tandläkarn, hur bra var inte det? Däremot råkade hon göra illa mig ett x antal gånger, började fundera om det var med flit där i slutet :P 

Aja, efter det blev det lunch på lyktan innan vi skulle fara. Då jag kom dit stod maten på bordet och var betalad och klar, tack gummsan ;> Tog bilen, Sanna körde, vi tog en liten shoppingrunda och jag köpte två tröj/klänningar på hm för 99:- styck och sen hittade jag mig snowjoggers, har letat länge och nu hittade jag några för en hundring och jag är överlycklig!

Var meningen att jag skulle laga middag ikväll, hade planerat och allt men då skulle pappa ut på valdino med nå karlar så jag och mamma tog med Birgit och Maria och for till Thai Garden och åt middag där. Det var gott men starkt, ingen vågade ens smaka det eftersom jag höll på att brinna upp, kunde knappt äta nå av det eftersom det var för starkt.

Nu är jag hemma, ser lite idol, får se om det blir att hitta på något då Ida varit klart på derbyt som även jag hade velat vara på, men fick prioritera mat istället.

Men nu mer idol, hejs!


Mina skor  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0