Söndag

Somnade kring halv 12 igår och idag kunde jag ändå sova till 10 i 10, skönt att bara 1 av barnen var hemma så man kunde sova ut lite ;D
Jag begav mig iaf till Nacka eftersom jag var ute efter ett par skor och om jag hade tur skulle butiken ha min storlek där men det hade dom ju självklart inte så det slutade med att jag köpte dom på Eurosko istället, mer än dubbelt så dyra men då är dom ju iaf äkta och säkert mer hållbara, får bara se om jag behåller dom eller om jag lämnar tillbaka dom. Tycker egentligen 800 är för dyrt för ett par skor, men bra vinterskor kostar väl, eller ?
Köpte även en klänning som passar bra till skorna jag köpte igår ;D

Ikväll blir det nog bara lugnt och imorgon ska jag fara och träffa världens bästa Pontus, ska bli nice! : )

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken är din favoritserie?



http://gracefulmemory.blogg.se/2009/november/draft-nov-15-2009.html#comment

2009-11-15 @ 16:49:46
URL: http://gracefulmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0