Snow

Efter spinningen for jag hem, duschade och begav mig till skolan. Hatar fortfarande matten men what to do, det är ändå prov för mig igår.
Efter det for jag hem ett tag, sen hörde jag att Sanna och Elin skulle och luncha på stan och Sanna kände sig generös så hon bjöd mig på lunch ;D Inte illa att ha sånna vänner :D Sen har vi strosat runt lite på stan, blev att köpa lite smink och en skjort-klänning, allt var såklart på massa rea!

Klockan 3 var vi less på stan så Sanna begav sig hem och jag gick upp till fam. Ermebring/Lindkvist. Mös med Herman lite och sen blev jag även bjuden på middag, stuvade mackisar med korv + bröd och tzatziki, väääldigt gott!

Nu är jag hemma, ska se lite tv och sen ikväll ska jag nog pola med Samanta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0