Skola

Jag är tillbaka i skolbänken, nästan iaf. Följde med Jessica till hennes skola idag och jag har suttit och pluggat matte från 9 imorse tills nu. Går ändå hyfsat bra för tillfället. Har även hunnit få hjälp av mattesnillet, varför är inte jag så smart? Varför ser inte jag lösningarna utan att behöva räkna ut allt? Varför förstår jag inte allt som han? Många frågor men så lite svar. Aja, jag får fortsätta plågas med matten, synd att inte han kan göra mina prov för då hade det blivit spikat!

Jessica är på möte och jag sitter alldeles själv i deras arbetsrum, blev lite less på matten så jag tog en liten paus och surfar lite. Får se när jag far härifrån men jag ska nog iaf stanna till 2 för då slutar mötet. Jessica slutar 5 men jag tror nog jag far före det, men då måste jag först åka 12an till Alvik sen tunnelbanan till Farsta och sen buss hem till dom. Det kändes mycket bökigare än att åka bilen, men samtidigt blir det nog jobbigt att stanna till 5 så jag får se hur det blir :P

Aja, dags att återgå till matten, hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0