Pinsamt

Följde Jessica till skolan idag och än en gång har mattesnillet fått mig att inse massa grejer, men efter ett tag blev jag less och trött så jag beslutade mig för att åka kommunalt hem, hur svårt och jobbigt kan det vara tänkte jag.
Jessica gav mig bilnyckeln och sa att jag var tvungen gå ut och hämta husnyckeln ute i bilen för hon hade nog glömt den där, själv skulle hon gå till sni lektion. Än en gång tänkte jag inte mer på det och gick ut, låste upp förardörren och självklart börjar larmet gå, jag fick panik och började trycka på alla knappar och det slutade iaf, men jag fick nästan en hjärtinfarkt där jag stod mitt ute på skolgården ;P
Då det var avklarat gick jag ner och tänkte åka med 12an till Alvik där jag skulle ta t-banan till Farsta så jag hoppade på och kontrollanten kom för att titta på mitt åkkort och jag visade det och tänkte inte mer på det och stoppade ner det, sen gjorde han något och bad om att få kolla på det igen, och självklart så hade det ju gått ut igår, men inte kom väl jag ihåg det, så det blev lite pinsamt där också, men det löste sig med en smsbiljett :P
2 grejer på väldigt kort tid.

Sen hoppade jag på t-banan till Farsta och sen bussen hem hit, men allt där funkade bra, och jag tog mig hem! Jessica ringde för ett tag sen för att kolla så jag hade tagit mig hem ;)

Har även hunnit få tillbaka ett av mina uppdrag och jag fick VG på det trots att jag inte trodde det, hade fel på några uträkningar men hon verkade tycka om mina andra svar så hon gjorde mig lite gladare :)

Nu ska jag gå och göra nå lunch, hade tänkt äta lunch i Farsta då jag likaså var där men då insåg jag att jag var tvungen köpa en ny biljett och det var så krångligt så jag sket i det  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0