Pengar rulla ut som dom ska, de går bra nu

Eller skulle de kanske vara andra hållet? Haha,

Blev iaf som så att jag satt och pluggade matte hemma, skulle mest bara till lektionen för jag behövde kryssa för närvaron men jag mailade läraren istället :P 
Efter det blev det stan med Ida, köpte 2 klänningar, likadana men i olika färger, himla snygga! Tror det blir att ha en på typ julafton och en på nyår om jag nu behåller båda, men ja tyckte som om dom så jag gör säkert det. Sen blev det 3bhar, ska slänga ut alla gamla typ och till sist två på leggings.

Då vi var klar på stan hämtade jag upp Doris och vi for till munksund och tog en prommis med Samantha och Egon, riktigt skönt i det här vädret! 

Nu hade jag tänkt tvätta lite kläder och så från det jag har haft med mig till sthlm, sen blir det kanske att plugga lite ikväll om det inte dyker upp något annat skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0