Nackdelar

Har just varit ute och gått med Viggo på en runda som kanske skulle ta 20 min i normala fall, men då man går med han tar det 45, man har verkligen allt emot sig om man behöver skynda sig lite. Han är en chihuahua, vilket medför korta ben, han stannar, lukar, kissar och är alltmänt tjurig nästan varje meter. Ibland kissar han två gånger på samma tuva bara för att. Det är verkligen inte min starka sida att gå så sakta så jag blir nästan lite irri ;P Plus det blir ju så kallt att gå så sakta, men sånt får man leva med då man tar ut hunden :)

Däremot är det väldigt kul att kolla på alla fina hus som finns här omkring, hade man haft några miljoner hade man köpt i sommarstuga här i form av ett hus, jag menar, jag skulle ju aldrig svika Piteå helt!

Kommentarer
Postat av: Lea

nä nån måtta,intesvika pite;P

se så glad du kommer bli nästa gång du ska gå med Doris;)

2009-11-12 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0